képek

2016. április 24.

06. Feszültség


Sziasztok! Én is behozom a lemaradást, úgyhogy feldobtam ezt a részecskét. Jó olvasást, remélem tetszeni fog! ^^

xx. Lorah


Haruka Nanase



Miközben hazafelé igyekeztem a kórházból, furcsábbnál furcsább érzések kavarogtak bennem. Az, hogy találkoztam Rinnel, eléggé felzaklatott. A mosolya, illata, és gyönyörű szemei valamiért beleitták magukat gondolataimba. Talán ezért is menekültem el onnét. Kezdett frusztrálni. Viszont azt sem tagadom, hogy jó volt vele lenni. Hatást gyakorolt rám; többet mosolyogtam, mint általában, sőt, nevettem, kivirultam egy kis időre. Sikerült elfelejtetnie velem a betegségem, és azt, hogy a szüleim ismét becsaptak, és nem utaztak haza. Bár, ez amúgy sem izgatott annyira, hisz megszoktam. Az viszont annál inkább aggasztott, hogy azt mondták, keresnek nekem egy másik orvost. Én tökéletesen meg voltam elégedve a mostanival, de az én véleményem nekik úgysem számít. Pár percre lehettem az otthonomtól, amikor megcsörrent a telefonom. Makoto neve villogott a kijelzőn. 
-Szia, Haru! -szólt bele a telefonba, miután felvettem.
-Szia. Miújság?
-Csak arra gondoltam, mi lenne, ha átmennék ma hozzád. Jó lenne beszélgetni egy kicsit. -mondta kedves, derűs hangján.
-Öhm... -gondolkodtam el. Őszintén szólva, nem volt kedvem ma senkihez. -Nem lenne gond, ha inkább holnap jönnél? Ma kicsit rosszul érzem magam, nem lennék túl jó társaság. Magaddal hozhatnád majd Nagisat, és Reit is. -mondtam végül.  
Bár, azzal, hogy azt mondtam rosszul érzem magam, nem az igazságot festettem le. Jól éreztem magam, sokkal jobban mint általában. 
-O-oké, rendben. -szontyolodott el, ami miatt egy kicsit megesett rajta a szívem. -Akkor majd holnap. Pihend ki magad!
-Oké, meglesz. Szia! -köszöntem el.
-Szia... -köszönt el ő is, majd bontotta a vonalat.
Csöppet furcsának hatott Makoto hívása. Nem használt többesszámot. 
Úgy éreztem, valamiről tényleg beszélni akar velem, vagy el szeretne mondani valamit. Az uszodában történtek alapján, inkább az utóbbira tippelnék. 
Lassacskán hazaértem, majd a táskám, pulóverem, s cipőm lepakolása után leültem a TV elé. Sport hírek mentek. Ez az egyetlen műsor amit hajlandó vagyok megnézni. 
A Samezuka úszócsapatáról volt szó; a váltójuk megnyerte a Diák Olimpiát. A hír hallatán, egy pillanatra elmosolyodtam, elképzeltem, ahogy Rin is ott áll velük a dobogó legfelső fokán. 
Sokat beszélt arról, hogy mennyire szeretett volna ott lenni, emiatt kicsit sajnáltam is. A TV előtt ücsörgésem további részében, nem igazán figyeltem a többi hírre, eseményre, inkább ismét hagytam, hogy Rin gyönyörű szemeinek gondolata, magával ragadjon. 
Láttam magam előtt azt a vöröslő szempárt, benne azt a huncut ragyogást, a pajkosságot, a tüzet, ami igazán felkeltette a figyelmem. Hab a tortán, hogy rá kellett jönnöm; tetszik nekem. Megfogott. Nem tudom, hogyan történt, egyszerűen csak megtörtént. 
A nap hátralevő része, csendben, nyugalomban telt. A szomszéd most nem állt neki füvet nyírni, és az autók sem száguldoztak az utakon, őrült sebességgel. Mióta tudom, hogy beteg vagyok, most először éreztem teljes, zavartalan nyugalmat. Csak ücsörögtem a kanapén, fejemet hátradöntve, szemeimet lehunyva, Rinre gondolva. Már majdnem magával ragadott az álom, amikor hatalmas fájdalmat kezdtem el érezni. Éreztem, hogy most tényleg nincs minden rendben. Szemeim kipattantak, és ijedten vettem észre, hogy fokozatosan, minden elhomályosodik előttem. Nagy erőfeszítések árán, felálltam, és bizonytalan léptekkel elindultam a konyhapulton pihenő gyógyszeres dobozok felé, melyek tartalma, reményeim szerint enyhíthetik fájdalmam.
Pár lépés után, végül összeestem, és minden elsötétedett előttem.


Egy nagy, fehér szobában ébredtem.
-Kórterem... -nyugtáztam magamban.
Lassan, összeráncolt homlokkal nyitogattam szemeimet, mire magam mellől meghallottam egy hangot.
-Ébredezik... -mondta halkan, a felettébb ismerős hanglejtésű személy. Odapillantottam, mire Makotot láttam meg, ahogy az ágy mellett levő széken ül, és egy orvossal beszélget. Amint tekintetünk találkozott, felállt, és leült az ágyam szélére.

-Te aztán jól rám ijesztettél. Szerencséd, hogy ilyen elszánt vagyok. -mosolygott. Nem igazán értettem, mire akar ezzel célozni, de valószínűleg ezt látta is az arcomon. 
-Elmondanád, mi történt? -kérdeztem halkan, mire ő bólintott, majd magyarázni kezdett.
-A hívás után, mégis úgy döntöttem, hogy elmegyek hozzád, éreztem, hogy valami nincs rendben. Ájultan találtam rád a nappali közepén. Hívtam a mentőket, és most itt vagy. -fejezte be a mesét, komoly arckifejezéssel. Belegondolva, tényleg hatalmas szerencsém volt, hogy Makoto mégis eljött. 
-Köszönöm. -mondtam. 
-Ez csak természetes! Nagyon örülök, hogy nem történt semmi komoly, Haru. -mondta,  szinte már szerelmes tekintettel. Már egy ideje furcsán viselkedik. 
Ekkor, hirtelen megpillantottam a szemem sarkából egy vörös hajkoronát. Hatalmasat dobbant a szívem, amit hirtelen nem is tudtam mire vélni, de nem volt időm ezen gondolkodni, mert a hajkorona tulajdonosa, egyenesen a nyakamba borult, majdhogynem félrelökve ezzel Makotot. 
-Haru! Ugye jól vagy? -kérdezte aggódva Rin, miközben még mindig rajtam csüngött. Minél jobban hozzám simult, annál jobban gyorsult fel a szívverésem.  Saját kezeim viszont, még mindig magam mellett pihentek, mivel féltem attól, ha átölelem őt, nem lesz szívem elengedni. Igen, mostanában elég furcsa gondolataim támadnak, ha Rin közelében vagyok. 
Miután sikerült biztosítanom afelől, hogy még biztosan nem fogok meghalni, hozott magának egy széket, majd ő is leült az ágyam mellé. Elmeséltem neki, mi történt, ő pedig feszült figyelemmel hallgatott engem, de minden alkalommal észre kellett vegyem; kisfiús irigységgel néz Makotora, aki egyébként nagyon kitartóan próbálkozott ételt hozni nekem, de én ugyanolyan kitartóan utasítottam el próbálkozásait.
-Haru, hadd igazítsam meg a párnád! -nyúlt felém Makoto, mire Rin felugrott, és ugyancsak a párnámat kezdte el igazgatni, közben haragra gyúlt szemekkel vizslatta a megmentőmet. Sok volt a szobában a feszültség. Túl sok.                 










9 megjegyzés:

  1. Remek rész volt ❤
    Kezd kialakulni a szerelmi szál egyre-egyre jobban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük! ♥
      Igen, most már ideje elkezdeni bontogatni a szálakat! ^^

      Törlés
  2. IMÁDOM!!! ( RÉGI TIMI VAGYOK ) MIÉRT VOLT ILYEN SOKÁIG SZÜNET??? MINDENESETRE ÚJ RÉSZT KÉREK. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi pedig Téged imádunk! ♥
      Mindkettőnknek összejöttek a dolgok rendesen, és kicsit elfelejtődött a blog, de igyekszünk visszatérni most már! ^^

      Törlés
  3. Nagyon jo *_* mikor lesz kovi resz?

    VálaszTörlés
  4. Nem bírom ki!Megint egy évet kell várjak a rövidke de szívetmelengető folytatásra?:c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnáljuk, hogy nincsen rész. Az igazság az, hogy mindig beszélünk róla, hogy majd folytatjuk, de sosem érünk addig. A nyáron volt egy kis nézeteltérésünk, most meg suli van. De igyekszünk most már írogatni! Örülünk, hogy ilyen lelkes fanok vannak itt, mint ti! ♥

      Törlés
  5. Eddig nagyon tetszik a történetetek, remélem folytatjátok majd. >< 😍😍

    VálaszTörlés